Obronne blokhauzy na linii Kolei Wschodniochińskiej cz.2 (19xx)

W cyfrowej bibliotece Southern Methodist University Dallas Texas można znaleźć album Chinese Eastern Railroad przedstawiający fragment Kolei Wschodniochińskiej na początku wieku XX.

image host

Wśród zdjęć można znaleźć zdjęcia blokhauzu przy moście Foulardi
image host image host

oraz blokhauzu przy tunelu w Hingan
image host image host image host image host image host

Jak podróż po tej linii była ekscytująca dla pasażerów wskazuje zdjęcie z dopiętym do składu osobowego wagonem ckm 😦
image host

Jedna myśl na temat “Obronne blokhauzy na linii Kolei Wschodniochińskiej cz.2 (19xx)

  1. Blokhauzy budowano przy wjazdach/wyjazdach z dużych mostów (9) a także z obu stron hingańskiego tunelu. Ponadto co około 100 kilometrów były budowane koszary dla straży kolejowej (pogrubione mury ze małymi oknami z dębowymi okiennicami) otoczone murowanym lub drewnianym płotem z umocnionymi punktami dla ckm-ów i szczelinami dla pojedynczych strzelców.

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s